TITTA HIT!

Hej på er!
Som ni ser har jag lite ny design på gång! Trevligt, trevligt!
På senaste tiden har det inte varit så mycket boktips på bloggen, jag beklagar, men bara ni har lite tålamod....
så ska det nog strax dyka upp något extra-ordinärt- spännande om Hungerspelen!
Tills dess tycker jag att ni ska läsa: Hemligheter av Barbro Lindgren.

Har tänkt börja med en ny sak på onsdagar som jag tänker kalla för "BOKSNACK". Nu kanske ni undrar vad det är för idé jag fått, men jo jag tänkte såhär; att på onsdagar kan jag och ni läsare ha som en liten bok disskusion här på bloggen. Jag kommer på ett ämne, tex: "Vilken är din favorit författare?" och sedan är det fritt fram för er läsare att kommentera och disskutera i kommentarsältet, det skulle kanske vara något??
Men kika gärna in här nästa onsdag, då jag presenterar ett ämne att disskutera kring!
Vet inte om detta kommer bli någon hit, men den som inte provar får aldrig veta.
Ha det bra!
Hälsningar Ida:)

Kommentarer
Postat av: Sylle

låter intressant det där! Om jag kommer ihåg det är jag definitivt inloggad! Kram Sylle

2012-03-10 @ 07:46:20
Postat av: Ida

Låter bra det!:)

2012-03-10 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0