Tordyveln flyger i skymningen

Ja, visst låter det vackert: "Tordyveln flyger i skymningen". Det är titeln på boken jag läser i skolan. Den är skriven av Maria Gripe, som är en av mina personliga favoritförfattare.
Jag har bara läst ca 50 sid, och det kan vara lite trögt i början, men snälla ge den en chans, för det är en fantastisk bok! Boken tar upp saker som slumpen, händer allt bara av en slump, eller finns det en mening med saker och ting?... Genom boken följer en liten såndär ryslig känsla med, och den har en lite ovanlig och speciell handling.

Om det är någon som läser detta inlägg, så kan ni väll bara skicka iväg en liten kommentar, så att jag vet att det är värt att göra inlägg här. Men i och för sig använder jag bloggen som en slags läsdagbok också, men som sagt skicka mer än gärna iväg en kommentar i kommentarsfältet!

Ida<3

Här kommer en liten bild på Mumin & co.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att du tycker om boken. Kanske ska testa att läsa den eftersom jag då har den hemma!

Kram :)

2012-01-25 @ 13:15:01
Postat av: Sylle

Okej, vi får se om jag hinner läsa den om ett tag! Bra blogg med boktips m.m! Kram Sylle

2012-01-26 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0