Kärleks krisen

Hej!

Här om dagen läste jag  en bok som heter "Kärlekskrisen".
Jag hade lånat den till min lille syster, och boken riktar väll sig till 8-11 år, men det tycker jag inte hindrar  oss som är äldre från att läsa den! Boken ingår i en serie som heter "Mitt livsfarliga liv". :)
Huvudpersonen i boken heter Juni och hon trasslar till det för sig, men hon är en klurig och rolig tjej så hon löser oftast ut problemen till slut. Jag tycker att boken tar upp saker som man oftar funderar på i den här åldern.
Den har dessutom jätte skojiga illulstrationer av en illustratör som heter Mia Nilsson, det är ett stort plus!
Författaren heter Ann Caroline Håkans.

Här kommer bokens omslagsbild o en bild från boken!



/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0