Fredagsboktipset

Hej!
Nu har jag fått sportlov! Tjoho! Och på sportlovet har man tid att läsa böcker! Serien som jag ska ägna min tid åt att läsa under sportlovet heter Hungerspelen, och det är ett gäng fantastiska böcker, som kanske inte är så okända för er. Det var en liksom jag, läslus- Kimberly som tipsade mig om böckerna!
Jag har läst 224 sidor och är helt fast, mer detaljerad information om boken kommer senare. Det var alltså veckans FREDAGSBOKTIPS!
Nu i onsdags började Bokrean och där kan man bla finna Hungerspelen triologin för 79 kr, och en annan bok som jag hört ska vara bra som heter "Tystnad tagning" av författaren till "Godnatt Mister Tom", även Harry Potter böckerna i ny utgåva kan man få för ett bra pris . Jag tycker att det verkar som att Bokrean i år har ett stort utbud bra böcker att bjuda på.
+      
Det är något fel med kommentarerna- man kan inte kommentera inläggen, ska försöka åtgärda detta!
//Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0